0341-49 14 87

Bruiloft

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Op onze landelijke locatie, centraal gelegen in Nederland, zijn er veel mogelijkheden om een fantastische huwelijksdag te beleven. Onze locatie is romantisch en landelijk en is het ideale decor voor jullie mooiste dag. Onze medewerkers zijn gastvrij en ons motto is “thuis in gezelligheid”!

Tip: Wist je dat je bij de Blokhut ook je officiële ja-woord kunt geven? Wij zijn namelijk een trouwlocatie!

Prachtige landelijke bruiloft

Wanneer je droomt van een romantische, landelijke trouwdag dan ben je bij de Blokhut aan het juiste adres. Onze zalen hebben een huiselijke maar moderne sfeer en zijn van alle gemakken voorzien. Door de locatie, de romantische sfeer en onze vriendelijke medewerkers beleven jullie als bruidspaar, samen met jullie gasten, deze mooiste dag in een gemoedelijke sfeer. De gehele dag kan op 1 locatie plaatsvinden. Van het ja-woord, tot een fotoshoot, een diner of BBQ en natuurlijk een receptie en/of feest. En niet geheel onbelangrijk, trouwen bij de Blokhut is goed betaalbaar!

Kleine en grote gezelschappen

De Blokhut heeft 2 zalen beschikbaar (binnen) waar wij groepen kunnen ontvangen tot ca. 225 personen. Voor de daggasten bieden wij de kleine zaal aan (Saloon). De grote zaal wordt klaargemaakt voor het avondfeest. (The Stable). Natuurlijk kunnen we bij mooi weer uitwijken naar ons sfeervolle terras.

Na het eten verlaten jullie de kleine zaal en kunnen jullie door naar het feest in de grote zaal.

Elke zaal heeft een apart toilet en van uit elke zaal kun je naar buiten om een luchtje te scheppen. Wij hebben voldoende (gratis) parkeergelegenheid voor al jullie gasten.

 

Aanbod voor jouw bruiloft

Voor het dagprogramma hebben wij geen standaard arrangementen. Dit is zo persoonlijk dat het voor jullie en voor ons prettiger is om samen te gaan zitten en jullie wensen voor het dagprogramma door te nemen. Naar aanleiding van jullie wensen ontvangen jullie van ons een offerte. Er is heel veel mogelijk! Uiteraard zijn de lunch en/of diner mogelijkheden alvast te bekijken bij ons bestaande aanbod maar omdat dit een speciale dag is en erg persoonlijk is, horen wij het graag van jullie als er speciale wensen of verzoeken zijn. Wij zijn hierin flexibel en proberen graag met jullie mee te denken. Maak dan ook gerust een afspraak om al jullie wensen kenbaar te maken

Voor het avondprogramma werken wij met een basisarrangement die jullie zelf kunnen aanpassen.

Elk arrangement is opgebouwd uit 3 verschillende onderdelen:

  1. Ontvangst
  2. Borrelhapjes
  3. Afsluiting

Onder het desbetreffende onderdeel vindt u de uitbreidingsmogelijkheden. Ook hebben wij al een aantal arrangementen vooraf samengesteld, deze zijn uiteraard ook te reserveren.

Al onze feestarrangementen duren 4 uur en zijn inclusief 4 uur all-in bier/fris/wijn en binnenlands gedistilleerde dranken. Waardoor jullie gasten gedurende het gehele feest een drankje kunnen nuttigen. Al onze dranken en hapjes zijn A-merken en van de hoogste kwaliteit. Daarnaast wordt ook alles zo vers mogelijk voor jullie bereid.

Uiteraard zal ons gezellige personeel ervoor zorgen dat jullie en jullie gasten de hele dag niets te kort komen. De Blokhut heeft ruime ervaring met het organiseren van bruiloften en helpen jullie dan ook graag met de invulling van jullie grote dag.

Onze feest arrangementen zijn onder aan deze pagina te bekijken.

 

ACTIE:

op dit moment hebben wij een prachtige BEST WEDDINGDEAL. Bekijk hem hier!

Samen met de ceremoniemeester & Audio-visuele middelen

Een bruiloft zou geen bruiloft zijn zonder ceremoniemeester die alles soepel en volgens de planning laat verlopen. Wanneer de ceremoniemeester het fijn vinden om ook de locatie te zien, dan is dit natuurlijk mogelijk! De ceremoniemeester kan zelf een afspraak maken maar zijn/haar bezoek is ook goed te combineren met jullie laatste afspraak om alles nog even door te nemen.

Zowel in The Stable als in The Saloon is het mogelijk om gebruik te maken van een beamer (tegen een vergoeding.
Hierop kunnen jullie bijvoorbeeld de foto’s van de dag op afspelen. Een eigen laptop meebrengen is wel van belang, de aansluiting waar wij mee werken is een VGA aansluiting.

Kinderen

Jullie grote dag verzorgen wij graag tot in de puntjes. Kinderen als daggast? Op zo’n dag is het belangrijk dat uw kleine daggasten zich ook vermaken. Bij mooi weer kunnen de kinderen zich uitleven buiten op het luchtkussen. Willen jullie niet afhankelijk zijn van het weer? Reserveer dan de spelletjesruimte erbij. Hier kunnen de kinderen lekker aan de gang met klompgooien, blikgooien, koemelken, bierpulschuiven, handje drukken, en stalrepelhangen. Ook kunnen wij hier een luchtkussen plaatsen. Leuk voor de allerkleinsten zodat zij ook lekker hun gang kunnen gaan. Vraag gerust naar de mogelijkheden.

Muziek / Enternainment op jullie bruiloft

Bij een bruiloft hoort uiteraard muziek! Onze zaal beschikt over een dansvloer met bijbehorende verlichting. Er is van alles mogelijk op het gebied van muziek. Willen jullie rustige achtergrondmuziek? Neem dan een cd of USB mee welke wij voor u kunnen afspelen. Liever de voetjes van de vloer? Reserveer dan een DJ. Wij kunnen een DJ regelen die aan jullie muziekwensen kan voldoen.

Het is geen probleem om zelf een DJ te regelen met eigen apparatuur. Het is uiteraard ook mogelijk om een andere vorm van muziek of entertainment te regelen zoals een band, zanger(es), dansers of misschien heeft u wel een familielid of kennis die graag zijn of haar zangtalenten wil laten horen. Mocht dit laatste van toepassing zijn vraag dan vooral naar onze microfoon!


Gebruik beamer & scherm 20.-
Gebruik microfoons 15.-

Allergieën

Heeft u of een van uw gasten een allergie of dieetwens? Geeft dit dan van tevoren bij ons aan zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Wat is daarop uw antwoord?

Wat denkt u er van om samen eens vrijblijvend te komen praten over jullie wensen? Kom langs, proef de sfeer en ontdek welke mogelijkheden de Blokhut allemaal heeft. Wij beseffen ons goed dat deze dag voor jullie heel speciaal is. Het team van de Blokhut denkt graag met jullie mee om een onvergetelijke dag te organiseren, binnen onze mogelijkheden en jullie budget.

Welke zaal past bij jullie?

Samen met jou zetten wij de zaal naar jullie hand. Kies je zaal of zalen! En maak samen met ons team jouw dag onvergetelijk.

De Saloon

Bekijk fotogalerij

De Stable

Bekijk fotogalerij

Terras

Bekijk fotogalerij

De Jail

Bekijk fotogalerij

De Ranch

Bekijk fotogalerij

Pagode

Bekijk fotogalerij

STEL UW PERFECTE DAG SAMEN!

Uw dag op maat? Dat kan bij De Blokhut! Kies uit onze diverse activiteiten van spectaculair tot lekker.

PASSENDE ARRANGEMENTEN

Feestarrangement Basis

29,- per persoon

Bekijk arrangement

Feestarrangement 1

35,- per persoon

Bekijk arrangement

Feestarrangement 2

36,5 per persoon

Bekijk arrangement

Feestarrangement 3

37,5 per persoon

Bekijk arrangement

Bellen of gebeld worden?

Aanvragen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Bel 0341 - 49 14 87 of laat alvast uw gegevens achter, wij bellen zo spoedig mogelijk terug.

Deze site wordt beveiligd met reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Optie nemen?

Nog niet helemaal zeker van uw keuze, of nog even iets uitzoeken? Neem gerust contact op voor eventueel nog meer mogelijkheden!

De Blokhut
T: 0341-49 14 87